#alltförhalmstad – Linnéa Henriksson marknadsför Halmstad

#alltförhalmstad

Nu utmanar Linnéa Henriksson musik-Sverige att göra sin tolkning av egna låten ”Halmstad”. Låten handlar om kärleken till Linnéas hemstad Halmstad, att det inte är fel att vara den som stannar kvar och längtan hem hos den som gett sig av.

Exklusiv kväll på Spotifys huvudkontor

Tävlingen pågår till den 18 mars 2014 och den 28 mars presenteras vinnaren, som Linnéa utser. Högsta vinst är en exklusiv kväll med fokus på musik och låtskriveri på Spotifys huvudkontor i Stockholm där vinnaren också kommer att få möjlighet att framföra låten live. Det vinnande bidraget kommer också att släppas på Spotify. #alltförhalmstad är taggen som används för kampanjen.

Hemlängtan är något vi platsmarknadsförare är medvetna om och många är vi som försöker få utflyttade att återvända till platsen de vuxit upp på. Det är roligt att se hur Linnéa i öppen och modern anda engagerar och involverar – och inte minst, sätter Halmstad i rampljuset.

Skicka en kommentar

Tips: Du kan använda dessa html-taggar: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

comment-discussion home camera files-empty envelop compass map bubbles4 stats-dots trophy cool Placebrander på facebook Placebrander på Instagram Placebrander på Twitter Placebrander på Linkedin dots-three-vertical snapchat-ghost chevron-right chevron-left
×