KLM Dreamcatcher – smart reseplanerare

KLM fortsätter att imponera. De förstår att de inte enbart är ett flygbolag som ska transportera kunden från punkt A till punkt B. De förstår att de vinner fler affärer om de engagerar sig i sin kunds vistelse på slutdestinationen. Därför lanserar de nu Dreamcatcher som tar hänsyn till de populäraste restaurangerna, sevärdheterna och aktiviteterna när du ska planera din resa.

Tjänsten använder data från 12 globala tjänster – alltifrån Trip Advisor, Yelp.com och Muselia till Facebook, Google och Youtube.

Du väljer resdatum och stjärnmarkerar de grejer du gillar vilket skapar din egen personliga board. Du kan därefter både dela din reseplanering till en vän och ha med den i din telefon på ett smidigt sätt.

Relaterat material

KLM sprider glädje genom KLM Surprise

Skicka en kommentar

Tips: Du kan använda dessa html-taggar: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

comment-discussion home camera files-empty envelop compass map bubbles4 stats-dots trophy cool Placebrander på facebook Placebrander på Instagram Placebrander på Twitter Placebrander på Linkedin dots-three-vertical snapchat-ghost chevron-right chevron-left
×